Jaarverslag 2018

2018

Een jaar van bouwen en uitbouwen, de basis op orde krijgen en plannen maken voor de verdere toekomst. Het netwerk van partners is gegroeid, en levert mooie resultaten op.

Welkomstwoord

Welkom op het Jaaroverzicht 2018 van Brabant Branding. 2018 was een jaar van bouwen en uitbouwen, de basis op orde krijgen en plannen maken voor de verdere toekomst. De Brandbox is opgeleverd voor de partners, er is een film die (historische) duiding geeft aan de Brabantse merkwaarden, de creatieve sessie is ontwikkeld en al regelmatig ingezet. Het netwerk van partners is gegroeid, en levert mooie resultaten op. In Duitsland is een journalistiek platform opgericht dat met regelmaat over de Brabantse innovaties en ontwikkelingen schrijft. Op het thema Talent hebben we samen met Brainport een zeer succesvolle campagne uitgevoerd, die zal doorlopen tot in 2019.

Er liggen plannen klaar om o.a. via de social media het regio-merk te gaan versterken, en om ook de pers hiervoor in te zetten. Dat laatste geeft aan waar onze ambitie voor de komende jaren ligt: we gaan nog actiever naar buiten treden, en, samen met onze partners, bouwen aan een sterk merk Brabant.

Ik wens u veel lees- en kijkplezier toe in dit Jaaroverzicht, namens het team Brabant Branding. Gwen Zuring

Gwen Zuring
Projectleider Brabant Branding