Skip to Content
  • Nieuws 07-07-2020

Tech experience campagne

Samen met de provincie Noord-Brabant en Brainport Development geven we een vervolg aan de succesvolle marketingcampagne rondom de Tech XPerience Week 2018, en organiseren we de Tech XPerience 2021.

Maar liefst 25 internationale toptalenten zijn door het deelnemen aan een case competition geselecteerd om naar Brabant te komen en te beleven hoe het is om hier te werken en te leven. In 2020 lukt dat door corona helaas niet, maar we hopen hen in 2021 alsnog te mogen begroeten. Twaalf prachtige Brabantse innovatieve tech-bedrijven bieden hen een ‘kijkje in de keuken’:

Ook brengen ze nog een bezoek aan de Technische Universiteit Eindhoven en aan ASML in Veldhoven.

Daarnaast proeven de toptalenten natuurlijk ook van het goede leven in Brabant, en bezoeken ze een aantal prachtige locaties. De beelden die van deze week gemaakt worden, zetten Brabant Branding, Brainport én de deelnemende bedrijven in als marketingmateriaal om de regio mee te profileren. Wil je alvast kennismaken met de kandidaten en meer weten over het programma? Neem hier een kijkje.