Cookie Consent

Deze website gebruikt cookies om de site goed te laten werken. 

Meer weten over cookies en hoe we met je privacy omgaan?

Campagne #inBrabant

Heel veel mensen weten het: in Brabant kun je heel goed leven. Maar het mag nóg breder bekend worden. Daarom start Brabant Branding in samenwerking met de provincie en haar partners een meerjarige campagne. Met #inBrabant gaan we het positieve imago versterken van Brabant als top kennis- en innovatieregio waar niet alleen het leven goed is, maar je ook fantastisch kunt wonen, werken en leren.

Over de campagne

Eind 2020 startten we met de campagne #inBrabant. Deze campagne is een belangrijk instrument waarmee we Brabant op een positieve manier bij verschillende doelgroepen onder de aandacht brengen. Door middel van testimonials, snippets en stilstaande advertenties op verschillende social media kanalen, brengen we de highlights van Brabant voor het voetlicht. De content bestaat uit inspirerende verhalen over mensen, producten en bedrijven die laten zien dat in Brabant door ondernemerschap, innovatie en samenwerking de oplossingen voor problemen van de toekomst gevonden worden. Vooruitstrevende ideeën die onderstrepen dat Brabant een top kennis- en innovatieregio is waar je fantastisch kunt wonen, werken en leren. Kortom: Brabant als place to be.

Verschillende uitdagingen

Daarmee dragen we bij aan verschillende uitdagingen die in onze provincie spelen, zoals het aantrekken van talent en de digitalisering van de regio. Op een aantal nader te bepalen momenten in een jaar krijgen specifieke thema’s een extra nadruk gedurende zogenaamde thema-flights, die we in nauwe samenwerking met partners uitwerken.

Onderdeel worden van de campagne

In 2021 rollen we de campagne verder uit. Partners kunnen zelf onderdeel worden van de campagne, bijvoorbeeld door in hun eigen social media uitingen de hashtag #inBrabant te gebruiken. In de toolkit zijn diverse campagne-elementen vrij beschikbaar voor iedereen die een Brabants verhaal te vertellen heeft dat past bij de merkwaarden van de regio. Zo vergroten we gezamenlijk het bereik van de campagne en versterkt deze de marketingactiviteiten van onze partners.